مالک باشگاه سپیدرود به وعده خود عمل کرد

  • مالک باشگاه سپیدرود به وعده خود عمل کرد

    مسئولان باشگاه سپیدرود فعلا چک بازیکنانی را که فصل قبل در این تیم حضور داشته و قرارداد خود را تمدید کرده‌اند، پاس کردند.

    ورزش 11 - با مشخص شدن وضعیت مالکیت باشگاه سپیدرود، مسئولان این باشگاه بخشی از چک‌ها را پاس کردند به این ترتیب چک بازیکنان فصل قبل که قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده بودند هم پاس شد.

    البته چک حسین ابراهیمی و پویا نزهتی که مبلغ چک آنها بیش از ۱۰۰ میلیون تومان فعلا نقد نشد و مسئولان سپیدرود وعده دادند این 2 فقره چک مبلغ بالا را تا پایان امروز پرداخت خواهند کرد.

    این پرداختی فقط مخصوص بازیکنان تمدیدی بود و چک هیچ یک از بازیکنانی که در فصل جدید با سپیدرود قرارداد بستند، پاس نشد. هر چند به آنها نیز وعده داده‌اند تا چند روز آینده و احتمالا بعد از بازی با سایپا این بازیکنان هم به پول خود می‌رسند.

    همچنین خبر دیگر از سپیدرود اینکه علی عباسی به بازی با سایپا نمی‌رسد چون این بازیکن در جریان دیدار تدارکاتی سپیدرود مقابل نساجی از ناحیه مچ پا مصدوم شده و تا 3 ماه قادر به بازی کردن نیست.

    سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.


عمومی و آزاد سپیدرود ,باشگاه ,وعده ,بازی ,بازیکنان ,قرارداد ,باشگاه سپیدرود ,مالک باشگاه ,مالک باشگاه سپیدرود منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

درب ضد سرقت پارس درب نوشته هایم dragon family نارسیس20 | برترین جامعه مجازی ،سایت جامع خبر، سرگرمی،روانشناسی،زناشویی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی،عکس ، فال و ... گیتارستان Best Wholesale School Bags,Insulated Cooler Bags Manufactures,Best Durable Laptop Backpacks vakilparsi دانلود کلیپ جدید